Veelgestelde vragen (FAQ)

Betaal ik een eigen risico?
Dat hangt ervan af of je hiervoor gekozen hebt. Voor een klein bedrag extra in de maand koop je het eigen risico af.

Welke informatie heb ik nodig voor de aanvraag?
Om de aanvraag te kunnen invullen hebben we je persoonsgegeven, bankgegevens, het merk van je apparaat (bijvoorbeeld Apple, Samsung enz.) en het serienummer (bij laptops en tablets) of het IMEI-nummer bij telefoons.

Waar vind ik het IMEI-nummer?
Het IMEI-nummer vind je, door op je telefoon *#06# in te geven. Het IMEI-nummer verschijnt dan automatisch in beeld. Let even op dat je toestel niet in de vliegmodus staat. In veel gevallen vind je het IMEI-nummer ook op de verpakking of de achterzijde van je toestel.

Wordt diefstal gedekt?
SmartPhonePolis dekt roof en inbraak, wanneer je voor diefstaldekking gekozen hebt. Ook toestellen die zich niet zichtbaar in een afgesloten kofferbak van een auto bevinden zijn verzekerd.

Welke apparaten kan ik verzekeren?
SmartPhonePolis verzekert smartphones, tablets en laptops. Je kunt je apparaten tot 12 maand na aankoop verzekeren. De maximale aanschafprijs is €1.000,-

Wat moet ik doen bij schade?
Bij schade wil je snel geholpen worden. Bij een schade klik je eenvoudig op de button “Schade/diefstal melden” rechtsboven.

Op welke manier kan ik betalen?
De premie wordt maandelijks na afsluiten van de SmartPhonePolis automatisch van je rekening geïncasseerd. Verzekeringspremies worden vooruit betaald. Ben je het niet eens met een afschrijving? Jou bank kan deze tot 8 weken na afschrijving terugboeken.

Wat gebeurt er nadat ik SmartPhonePolis besteld heb?
Nadat je op de button 'bestellen en betalen' hebt geklikt ontvang je vrijwel meteen je verzekeringspolis en algemene verzekeringsvoorwaarden in je e-mail. Vanaf dat moment bent je verzekerd en start de maandelijkse incasso van de verzekeringspremie.

Navigation

Welk toestel wil je verzekeren?

SmartphoneSmartphones
TabletTablets
LaptopsLaptops
Close