Schade of diefstal melden

Schade melden

Wanneer uw mobiele telefoon gestolen wordt, of buiten de geldende garantie defect raakt en u heeft een SmartPhonePolis afgesloten, dan staan hieronder de te nemen stappen.

Heel gemakkelijk. Toestel insturen.

Wanneer uw mobiele telefoon buiten de geldende garantie defect raakt, dan kunt u uw reparatie online aanmelden bij één van onze servicepartners. Zij zorgen ervoor dat reparatie of eventuele vervanging (wanneer het toestel niet te repareren is) snel en professioneel wordt geregeld.

In het geval van een Apple iPhone kunt u de reparatie online aanmelden via QSX Claims Services

Bij Samsung of een ander merk, meldt u de reparatie online via Dynasure

Nadat u het digitale schadeformulier heeft ingevuld krijgt u een duidelijke instructie over de verder te nemen stappen. Na ontvangst van uw toestel wordt het gecontroleerd en vervolgens gerepareerd. Mocht reparatie economisch of feitelijk niet mogelijk zijn, dan krijgt u een vervangend toestel dat in functie en/of kwaliteit tenminste gelijkwaardig is. Het gerepareerde of vervangende toestel wordt zo snel mogelijk op een door u aangegeven adres terugbezorgd.


Diefstal melden

Als uw mobiele telefoon wordt gestolen, dient u zo snel mogelijk uw SIM-kaart te laten blokkeren. Daarmee voorkomt u de kans op misbruik. Neem hiervoor direct contact op met de klantenservice van uw provider.

Diefstal melden

Navigation

Welk toestel wilt u verzekeren?

SmartphoneSmartphones
TabletTablets
LaptopsLaptops
Close