Schade of diefstal melden

Schade melden

Wanneer jouw mobiele telefoon gestolen wordt, of buiten de geldende garantie defect raakt en je hebt een SmartPhonePolis afgesloten, dan staan hieronder de te nemen stappen.

Heel gemakkelijk. Toestel insturen.

Wanneer jouw mobiele telefoon buiten de geldende garantie defect raakt, dan kun je de reparatie online aanmelden bij onze servicepartner. Zij zorgen ervoor dat reparatie of eventuele vervanging (wanneer het toestel niet te repareren is) snel en professioneel wordt geregeld.

Meld je de reparatie online via Dynasure

Nadat je het digitale schadeformulier hebt ingevuld krijg je een duidelijke instructie over de verder te nemen stappen. Na ontvangst van jouw toestel wordt het gecontroleerd en vervolgens gerepareerd. Mocht reparatie economisch of feitelijk niet mogelijk zijn, dan krijg je een vervangend toestel dat in functie en/of kwaliteit tenminste gelijkwaardig is. Het gerepareerde of vervangende toestel wordt zo snel mogelijk op een door je aangegeven adres terugbezorgd.

Diefstal melden

Als jouw mobiele telefoon wordt gestolen, dien je zo snel mogelijk de SIM-kaart te laten blokkeren. Daarmee voorkom je de kans op misbruik. Neem hiervoor direct contact op met de klantenservice van je provider.

Diefstal melden

Navigation

Welk toestel wil je verzekeren?

SmartphoneSmartphones
TabletTablets
LaptopsLaptops
Close