Schade of diefstal melden
Schade melden
Wanneer jouw mobiele telefoon gestolen wordt, of buiten geldende garantie defect raakt en je hebt een SmartPhonePolis afgesloten, volg dan de volgende stappen.
Heel gemakkelijk. Toestel insturen.
Wanneer jouw mobiele telefoon buiten de geldende garantie defect raakt, dan kun je de reparatie online aanmelden bij onze servicepartner. Zij zorgen ervoor dat reparatie of eventuele vervanging (wanneer het toestel niet te repareren is) snel en professioneel wordt geregeld.
Meld je reparatie online via ons klantenportaal.
Nadat je het digitale schadeformulier hebt ingevuld, krijg je een duidelijke instructie over de verdere procedure. Na ontvangst van jouw toestel wordt gecontroleerd en vervolgens gerepareerd.
Diefstal melden
Als jouw mobiele telefoon wordt gestolen, dien je zo snel mogelijk de SIM-kaart te laten blokkeren. Daarmee voorkom je de kans op misbruik. Neem hiervoor direct contact op met de klantenservice van je provider. Tevens dien je een aangifte van diefstal bij de politie te doen. Als je een diefstal bij ons wilt melden, doe dit dan hier.