Schade of diefstal melden

Schade melden

Wanneer uw mobiele telefoon gestolen wordt, of buiten de geldende garantie defect raakt en u heeft een SmartPhonePolis afgesloten, dan staan hieronder de te nemen stappen.

Heel gemakkelijk. Toestel insturen.

Wanneer uw mobiele telefoon buiten de geldende garantie defect raakt, dan kunt u uw reparatie online aanmelden bij onze servicepartner QSX Claims Services. Zij zorgen ervoor dat reparatie of eventuele vervanging (wanneer het toestel niet te repareren is) snel en professioneel wordt geregeld. Nadat u het digitale schadeformulier heeft ingevuld krijgt u een duidelijke instructie over de verder te nemen stappen. Na ontvangst van uw toestel wordt het gecontroleerd en vervolgens gerepareerd. Mocht reparatie economisch of feitelijk niet mogelijk zijn, dan krijgt u een vervangend toestel dat in functie en/of kwaliteit tenminste gelijkwaardig is. Het gerepareerde of vervangende toestel wordt zo snel mogelijk op een door u aangegeven adres terugbezorgd.


Diefstal melden

Als uw mobiele telefoon wordt gestolen, dient u zo snel mogelijk uw SIM-kaart te laten blokkeren. Daarmee voorkomt u de kans op misbruik. Neem hiervoor direct contact op met de klantenservice van uw provider.

Diefstal melden

Navigation

Welk toestel wilt u verzekeren?

SmartphoneSmartphones
TabletTablets
LaptopsLaptops
Close